Kuidas veebipoega mujale Euroopasse laieneda?
Eestist välja laienemine on lihtsam kui kunagi varem. Miks küll suur osa ettevõtteid seda pelgavad? Riigisisene kauplemine võib seada piirangu käibe kasvule, eriti konkurentsitihedates valdkondades ning arvestades tagasihoidlikku rahvaarvu. Siin aga mõttekoht neile, kes seda ikkagi teha plaanivad.
1) Olematu klikihind ja traffic veebipoodi
Üle 20 000 kliki vähem kui 300€ eest, seejuures klikihind alla 0,02 sendi. Eestis reklaami tehes kõigub see tavaliselt pigem 0,08-0,20€ vahel. Reklaam oli käivitatud Euroopa riikides ja Inglismaal. Kallis sisenemisbarjäär neid numbreid arvestades on lihtsalt müüt.
2) Kiire tarne igasse riiki otse Eestist
Kui Sinu saadetised jäävad 2kg piiresse, siis soovitame Sul küsida pakkumist meie koostööpartnerilt Tempo Post, kes on üsnagi innovatiivne logistikapartner. Kõik saadetised on jälgitavad ning keskmine tarneaeg jääb 4-8 tööpäeva piiresse, sõltuvalt riigist.

3) Tee koostööd sisuloojate ja affiliate partneritega
Paku komisjonitasu oma koostööpartneritele või sisuloojatele, kes Sulle veebipoodi liiklust saadavad. Affiliate turundus on võimas turunduslahendus tulemuste mõõtmiseks ja tulemustasude arvestamiseks ning tasud vaid tehtud tehingute korral! Siin on meie tulemused ühele koostööpartnerile – üle 33 000€ lisakäivet. Tegemist on Uppromote partnerprogrammiga, mis on mõeldud pigem Shopify veebipoodidele. Programm genereerib unikaalse veebilingi tulemuste mõõtmiseks ning see pole kuidagi seotud muu veebilehele saabuva liiklusega. See tähendab, et tulemustasu rakendub vaid konkreetse partneri veebilingi teel tehtud ostuga.
4) Registreeri vajadusel domeenid, mis kattuvad konkreetse riigiga
Paljud kliendid usaldavad teha oste kodulehtedelt, mis on nende riigi domeeniga, nt .co.uk, .com, .nl jne. Seega tasuks mõelda vastav domeen (Universaalne oleks .com lõpuga) hankida, kui Sul on praegu vaid .ee lõpuga domeen kasutuses.
Mõned valdkonnad, millele antud laienemisplaan kõige rohkem sobiks: Tootmisettevõtted, riidebrändid, kosmeetika, lisaseadmed, aksessuaarid, jne
Aasta viimane kvartal on tavaliselt veebipoodidele kõige tulemuslikum aeg, miks siis mitte sellest maksimumi võtta? Võta ühendust, kui soovid seda võimalust lähemalt arendada või affiliate programmi oma WooCommerce veebipoele. Liitume meeleldi ka ise partnerina.